VALENTINE'S DAY LOOK

16:36


 Nie było mnie tu przez trzy miesiące. To chyba najdłuższa przerwa w blogowaniu jakąkolwiek miałam i nawet nie umiem wytłumaczyć co było jej powodem. Ale nie chcę narzekać i składać obietnic, że od teraz będę super zorganizowaną blogerką, więc przejdźmy do tego co u mnie słychać. 
Właśnie zaczęłam ferie i choć jeszcze nie mam konkretnych planów, to bardzo się cieszę na myśl o dwóch tygodniach odpoczynku. Pewnie spędzę je głównie robiąc zdjęcia, oglądając seriale, czytając oraz spędzając czas ze znajomymi. 

W przyszłym tygodniu już Walentynki, dlatego przygotowałam dziś taki outfit, który moim zdaniem pasuje na tę okazję. Poszłabym tak na randkę albo (co bardziej prawdopodobne) na spotkanie z przyjaciółkami. Nie musicie stroić się dla drugiej połówki, ubieranie się dla samej siebie też jest świetną rzeczą! A jeśli Walentynki nie kojarzą Wam się dobrze, to przypominam Wam, że nie musicie mieć drugiej połówki, aby traktować je jak święto. Okażcie miłość samym sobie robiąc rzeczy, które lubicie: odpoczynek, maseczki, oglądanie filmu lub wyjście z przyjaciółmi. Cokolwiek chcecie, aby poczuć się lepiej. 







Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

21 komentarzy

  1. Love your outfit dear! You look amazing. xoxo

    spring trends

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja! Uroczo wyglądasz w tej czapeczce ;)
    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O! to mi się bardzo podoba! Nie wiem, co bardziej, beret czy ta czerwona sukienka. z pewnością bym się tak ubrała włąsnie w ten dzień, zamiast zakładać jakiejś super hiper seksownej sukienki :D
    zapraszam do mnie, jeśli mój blog Ci się spodoba to zaobserwuj a ja odwdzięczę się tym samym!

    http://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Z czerwonym ci do twarzy ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja, aczkolwiek mam do niej mieszane uczucia. Podoba mi się połączenie sukienki z białym ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny outfit ;3.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. PIęnie! :)
    black-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja. Bardzo ładnie Ci w czerwieni :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zaczęłam w tym tygodniu ferie :)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow great styling dear,red look beautifull on you..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie ! Rzeczywiście czerwień pasuje do ciebie idealnie ! Świetny outfit na walentynki.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji. Pasuje ci czerwień.
    Również miałam przerwę i w sumie niedawno wróciłam do blogowania.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowna stylizacja, czerwień tak bardzo Ci pasuje! <3
    Świetnie, że wróciłaś, zawsze jest dobry czas, żeby wrócić, ważne jest tylko by mieć odpowiednią ilość motywacji i chęci do działania czego w tym momencie Ci życzę! <3
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo słodka stylizacja- faktycznie, typowo walentynkowa! Fajne podejście do walentynek, ja tez je spędziłam w gronie przyjaciół i wcale nie narzekałam. ;)
    www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. This is really true, lovely the post. Thanks for sharing.
    Visit us: Create photo mug online

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, great items, like it so much! Lovely!
    Fantastic review. Enjoy in day! ♥
    Visit my Website: personalized clocks with photo

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj kumpel podesłał mi rewelacyjną ofertę 514 455 736 .Jestem pewny ,że z tej firmy skorzystam bo chcę dostać bardzo duże odszkodowanie.

    OdpowiedzUsuń