PARK OLIWSKI

20:20

 

 Udało się! Wytrzymaliśmy kolejny rok szkolny i przed nami dwa miesiące odpoczynku, czyli upragnione przez wszystkich wakacje. Gdy tylko pomyślę o ciepłych dniach, wyjściach ze znajomymi, wyjazdach do innych miast, czy nawet wylegiwaniu się na hamaku w ogrodzie mojej babci, jestem przeszczęśliwa. Pewnie każdy z Was czuje to samo co ja, bo halo, kto nie lubi wakacji?
Jeśli chodzi o moje plany to na razie nie mam ich zbyt wiele, ale mam nadzieję, że z biegiem czasu pojawi się ich więcej. W przyszły weekend jadę z moją rodzinką nad jezioro, a po powrocie mam dwa dni na przygotowanie się do wyjazdu do mojego ulubionego miasta - Londynu, gdzie spędzę dwa tygodnie u mojej cioci. Poza tym chciałabym się skupić na blogu, bo systematyczność nie jest moją mocną stroną, pomimo tego, że uwielbiam tu pisać. A jakie wy macie plany?
Zdjęcia, które możecie dzisiaj zobaczyć to już ostatnie z mojego pobytu u Julii. Robiłyśmy je w Parku Oliwskim w Gdańsku, który jest cudownym miejscem. Ilość kwiatów i innych pięknych krzewów jest ogromna! Jeśli będziecie kiedyś w tym mieście to polecam odwiedzić ten park, bo jak dla mnie jest to magiczne, warte zobaczenia, miejsce!














PS. We wakacje mam zamiar nadrobić książkowe i serialowe zaległości, więc jeśli znacie coś ciekawego to możecie mi polecić!

 Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

18 komentarzy

  1. świetnie wyglądasz ;) cudowna kurteczka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne miejsce, ale nas urzekła kurtka! zdradzisz skąd jest?!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie zestawienie kolorów :) Udanych wakacji!
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłych i super spędzonych wakacji! Śliczne zdjęcia ;*
    Buziaki, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Park Oliwski jest cudowny, też zdarza mi się robić w nim zdjęcia.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wyjazdu do Londynu :) Moje wakacje będą całkowicie spontaniczne - planów brak :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam tam nigdy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia. Piękna kurteczka :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post :)
    I'm following you :)
    Visit my blog if you want ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! <3
    Bardzo chciałabym odwiedzić w te wakacje Park Oliwski, naprawdę tm pięknie!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. mialam niemalze identyczną katane :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylówka!
    Śliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs!
    I following you, follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :)
    Szkoda, że nigdy nie byłam w Gdańsku i nie miałam okazji 'zwiedzić' parku.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdańsk jest piękny! Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia! Niestety nigdy nie byłam w Gdańsku.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń