SEVENTEEN

21:14



Wchodząc dzisiaj na bloga, żeby coś do Was napisać, uświadomiłam sobie, że nie dodawałam nic od ponad miesiąca. Nie jestem pewna jak to się stało, ale chyba po prostu szkoła pochłonęła mnie w stu procentach i większość wolnego czasu poświęcam na nią.
Jednak nie o tym chciałam dzisiaj pisać, bo bądźmy szczerzy, raczej nie interesuje Was moja szkoła. Dziś mamy 30 października - jeden z moich ulubionych dni w roku, czyli moje urodziny. Zawsze wyczekuję ich z niecierpliwością i czerpię ogromną radość z ich obchodzenia. Dzisiaj kończę 17 lat. Jak się z tym czuję? Na razie nie odczułam jakiejś ogromnej zmiany, czy różnicy, jestem bardzo podekscytowana tym, co przyniesie kolejny rok i mam zamiar wykorzystać go jak najlepiej. Fakt, że coraz bliżej mi do pełnoletności też mnie nie przeraża (choć może to, że za rok będę już w klasie maturalnej budzi we mnie lekki niepokój). 
Zdjęcia, które możecie dzisiaj zobaczyć robiłam z moją przyjaciółką Weroniką jeszcze we wakacje i muszę przyznać, że bardzo mi się podobają, a nawet należą do ulubionych. Robiłyśmy je w miejscu, w którym aktualnie powstaje droga i myślę, że mają w sobie pewien urok. A wy co o nich myślicie?

















Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

19 komentarzy

  1. Amazing combination, darling! So lovely and interesting outfit! look wonderful on you! Pretty photos.

    New post is on my blog! Hope you will visit me, Maleficent <3 *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ;). Super stylizacja i zdjęcia :3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń oraz samych sukcesów ;) Matura nie jest aż taka straszna a po 18-stce praktycznie nic się nie zmienia, trzeba podejmować jedynie więcej samodzielnych decyzji.
    Cudowne zdjęcia ! Śliczna stylizacja.
    Obserwuję !
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Masz rację zdjęcia mają genialny klimat, są świetne!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Ostatnie zdjęcia wyglądają rewelacyjnie :) To światło dodało im mega klimatu.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to wszystkiego najlepszego, ja w lutym już mam 18 aż strach pomyśleć :d
    zapraszam do siebie: PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są piękne! Ja 17 lat miałam ponad pół roku temu i teraz czekam na kwiecień i moją OSIEMNASTKĘ! No może najpierw na styczeń i zrobienie prawa jazdy :)

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak na wstępie...jejciu jak ślicznie wyglądasz! Kocham ten outfit. Ta koszulka jest bo ska.
    Ja jakoś nie czuję ogólnie ostatnio urodzin, jakby zwyczajny dzień tylko ludzie bardziej zwracają na mnie uwagę. A na pełnoletniość czekam i czekam. Tatuaże!
    aleksandra-wziatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego :) (trochę spóźnione) Ładna stylizacja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Trochę spóźnione, ale szczere :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkim moim znajomym będę polecał ten blog.On jest po prostu cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Może ktoś z was skusi się na bardzo profesjonalna firmę Gryzonie .Moim zdaniem ta firma jest bardzo dobra i naprawdę warto z tej firmy warto skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy z tego blogu naprawdę dowie się bardzo dużo. Warto wejść na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  14. http://natural.pl/27 grudnia 2020 08:46

    Teraz wiele osób kupuje bardzo dobre suplementy. Sam na przykład ostatnio skorzystałem z bardzo dobrego sklepu Natural Pharmaceuticals http://natural.pl/ . W tym sklepie warto kupować suplementy.

    OdpowiedzUsuń
  15. ./go/anonymouscommentshelp
    javascript:void(0)
    javascript:void(0)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny blog. Cały ten blog jest bardzo dobrze prowadzony.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog. Moim zdaniem na ten blog na pewno powinno wchodzić dużo osób.

    OdpowiedzUsuń