NOVEMBER DAYS

18:53


 Jak mija mi listopad? Zdecydowanie za szybko. Dopiero co przyzwyczaiłam się, że mamy nowy miesiąc, a tu już minęła ponad połowa. Dni głównie spędzam na nauce przeplatając ją z oglądaniem seriali. Ostatnio zaczęłam polecany przez wszystkich "Stranger Things" i strasznie się wkręciłam! Gdzie nie weszłam, wszędzie było coś związanego z tym serialem, a dokładniej z drugim sezonem. I choć nie przepadam za science-fiction stwierdziłam, że dam mu szansę. I nie żałuję! 
Poza tym staram się korzystać z ostatnich jesiennych dni i gdy jest ładna pogoda wychodzę na spacery. Ostatnio wyszłam na taki z Natalią z bloga nati-jest-fit, a na koniec udałyśmy się do uroczej kawiarni i przegadałyśmy wszystkie możliwe tematy. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam takie dni.  Efektem naszego spotkania są zdjęcia, które możecie dzisiaj zobaczyć. Choć była to szybka sesja, bo było dość zimno i nie chciałyśmy zamarznąć to i tak zdjęcia mi się podobają, bo są takie jesienne.  A wy co o nich myślicie? 







Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni



PS. W każdy poniedziałek jestem na snapie Beauty Bloggers beauty_bloggers, więc jeśli ktoś chce posłuchać mojego gadania i dowiedzieć się czegoś o mnie to zapraszam!

You Might Also Like

8 komentarzy

  1. Zdjęcia są świetne! Zanim się obejrzymy to będzie koniec roku.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaciółka namawia do tego serialu, muszę obejrzeć :) Zdjęcia cudowne ;)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są te zdjęcia ! Jesień zleciała mi mega szybko i niestety nie zdążyłam wybrać się na sesyjkę z liśćmi.
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi listopad też leci bardzo szybko, ale cieszę się z tego. Jesienne i zimowe miesiące wolę mieć jak najszybciej za sobą :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna, jesienna stylizacja;) uwielbiam takie szaliki!<3

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja, ładna stylizacja! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę napisać że pani bardzo ładnie wygląda w tym w czym jest pani ubrana. Bardzo to mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń