VOGUE

16:26



Gdy tylko dowiedziałam się, że ma ukazać się polska edycja magazynu Vogue, strasznie się ucieszyłam i podekscytowałam. Mam w swojej kolekcji kilka zagranicznych wydań tego magazynu, a pierwszy egzemplarz jaki sobie sprawiłam to Vogue brytyjski, który kupiłam 3 lata temu w Londynie i bardzo szybko go pokochałam. Przeglądałam go wiele razy i za każdym razem byłam pod ogromnym wrażeniem. Wszystkie sesje z topowymi modelkami, wywiady, trendy były bardzo inspirujące.  Dlatego miałam nadzieję, że polskie wydanie będzie równie dobre. I nie zawiodłam się. Choć okładka nie każdemu przypadła do gustu, mnie od razu się spodobała. Myślę, że jest bardzo oryginalna i nieszablonowa. Także bardzo podoba mi się wybór modelek - Anja Rubik i Małgosia Bela to dwie modelki, które godnie reprezentują Polskę na całym świecie. W środku magazynu znajduje się wiele ciekawych artykułów i inspirujących zdjęć, więc jeśli jeszcze nie kupiliście własnego egzemplarza, to bardzo Was do tego zachęcam! 








 Co sądzicie o pierwszym numerze polskiego Vogue?
 Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni



You Might Also Like

27 komentarzy

  1. Super, że też mamy swojego Vogue'a ;). Nie mam swojego egzemplarza, okładka nie jest zła, ale reszta zdjęć z tej sesji, które widziałam, naprawdę nie przypadły mi do gustu...
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka można powiedzieć, ze nie jest taka zła, ale sesja w środku to moim zdaniem jakiś żart...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ja tez się bardzo ucieszyłam! Mam w swojej kolekcji vogue’a amerykańskiego i strasznie się cieszę na polska edycje. Mi się okładka podoba, jest inna niż wszystkie zrobione na karaibskich plażach itd. Problem jest w tym, ze nie mogę jej nigdzie znaleźć Haha. Szukałam w kioskach itd, nigdzie jie ma, muszę się chyba wybrać do Empiku
    www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi niestety ten magazyn w wydaniu polskim nie przypadl do gust.... zdecydowanie za duzo reklam, za molo tresci, sadze ze drugiego numeru juz nie kupie eh

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie miałam okazji go zobaczyć. Muszę koniecznie kupić! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy magazyn, pięknie wyglądasz. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w przypadku tego typu magazynów wolę zagraniczne wersje, są moim zdaniem lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak o nim głośno, że chyba zdecyduję się na kupno.. ;)
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio ciężko mi znaleźć czas na czytanie, przegldądanie gazet i magazynów, ale do dziś w pokoju leży u mnie stos magazynów związanych z modą, które kiedyś uwielbiałam i czytałam dość często. Super, że w końcu jest polska wersja vouge'a. Mam nadzieję, że któryś egzemplarz wpadnie mi do rąk :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze mówiąc mam trochę mieszane uczucia co to akurat tego pierwszego numeru, ale ostatecznie bardzo się ciesze, że w końcu doczekaliśmy się polskiego wydania!;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  11. Great post dear…………….keep posting!!
    promotional notebooks

    OdpowiedzUsuń
  12. Amzing post………….keep posting !!!
    Pen printing


    OdpowiedzUsuń
  13. This is really beautiful! Pictures are awesome, delicate…..
    Credit card Shaped pen drive

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh these photos are gorgeous. You did such an amazing job!
    Nameplate design for home

    OdpowiedzUsuń
  15. I have no words! This is such a beautiful look! I so badly need you dress and shoes <3 Lovely post! <3
    Color changing mugs

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten wątek jest bardzo ciekawy.Szkoda trochę że tak późno wpadłem na ten artykuł.Na pewno ten wątek polecę kumplowi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo zadowolony z tego blogu bo bardzo dużo informacji na tym blogu znalazłem.To na pewno jest bardzo dobrze na 100 procent.

    OdpowiedzUsuń
  18. Może wreszcie mój przyjaciel wejdzie na ten blog. Namawiam go na to od kilku tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  19. O tym blogu na pewno powiem mojej znajomej. Ona na pewno tym blogiem bardzo się zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń