Kilka faktów o mnie

16:08

Hej hej!
Jak Wam mija sobota? Mam nadzieję, że wszystko u Was w porządku! 
Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka faktów o mnie żebyście mnie lepiej poznali! 
1. Mam 15 lat, czyli chodzę do trzeciej klasy gimnazjum. Urodziny obchodzę 30 października.  
2. Uwielbiam zwierzęta, a szczególnie koty i psy. W domu mam kotka o imieniu Frejka i psa Donnę.
3. Boję się ptaków. Wiem, że to trochę dziwne, haha. Ale naprawdę nie mogę na nie patrzeć. Te wszystkie dzioby, pióra i pazury, ughh
4. Od czterech lat gram w tenisa ziemnego.
5. Mam internetową przyjaciółkę Julię.
6. Jestem uzależniona od noszenia ubrań w paski. Jak otworzycie moją szafę to pierwsze co Wam się rzuci w oczy to paski, haha.
7.  Uwielbiam Arianę Grandę oraz Carę Delevingne.
8. Jestem uzależniona od tumblra (buterascutie) i twittera. Uwierzcie mi, że mogłabym przeglądać je całymi dniami!
9. Gdy coś komuś tłumaczę mocno gestykuluję.
10. Boję się dużych ilości ludzi (wiem, że głupio to brzmi, haha). Po prostu nie widzę jak na przykład w autobusie czy na korytarzu jest tłok.
11. Jestem dość strachliwa, naprawdę łatwo mnie wystraszyć. Szczególnie boję się burz, fajerwerków i innych huków.
12. Uwielbiam czytać książki, robić zdjęcia i piec ciasta.
13. Prawie zawsze piję herbatę z łyżeczką w kubku. Wiem, że to zły nawyk, ale zawsze o tym zapominam, haha



W komentarzach też możecie napisać mi coś o sobie!
Do następnego posta,
xoxo,
Koni 



You Might Also Like

7 komentarzy

  1. 14. Jestem babcią i mam 6 wnuczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam Ari :) Trenuję karate i hip hop. Słucham głównie rocka. Ale i inne rodzaje muzyki też lubię. Uwielbiam czytać książki.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Łyżeczka w kubku, haha... Skąd ja to znam? ;p Ja również uwielbiam Carę Delavingne, uwiwlbiam <3

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam czytać książki! :)

    http://diarygirla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tez jestem uzależniona od Twittera :D

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez nie lubię dużej ilości ludzi. Ale dużo osób tak ma. W szczególności jak za mną robi się kilejka w sklepie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń