christmas feeling

15:32

Czy Wam też czas tak szybko mija? Mamy już prawie połowę grudnia, a mi nadal wydaje się, że moje urodziny (30.10) były tak niedawno. W sumie to nie wiem czy to dobrze czy źle. Z jednej strony coraz bliżej święta, które uwielbiam, ale z drugiej przeraża mnie fakt, że wszystko dzieje się tak szybko.
Wracając do świątecznego klimatu, uważam, że to takie superowe, że wszędzie czuć już tę atmosferę! U mnie w mieście jest pełno choinek, lampek i innych ozdób. A reklamy w telewizji i wystawy sklepowe dają wyraźnie znać, że najpiękniejszy czas w roku zbliża się wielkimi krokami. Jedyne czego mi brakuje to śnieg. Nie obraziłabym się gdyby spadło go chociaż trochę.  
Jeśli jesteście ciekawi co u mnie, to z chęcią Wam opowiem. Od wtorku do czwartku pisałam próbne egzaminy gimnazjalne. Jak mi poszły? Sama nie wiem. Mogę Wam powiedzieć, że historia była na tyle trudna, że szukając łatwych zadań doszłam do części z wosu. Przyrodę pozostawię bez komentarza, a angielski jak angielski. Najłatwiejszy ze wszystkiego.
Poza tym, wczoraj byłam u mojej babci na imieninach. Uwielbiam odwiedzać babcię i dziadka, którzy mieszkają za miastem. Zawsze kiedy mogę do nich pojechać to bardzo się cieszę, ponieważ na codzień nie starcza mi na to czasu. 



Zdjęcia, które możecie robić zrobiłam w czasie ostatnich kilku dni. Mam nadzieję, że Wam się podobają!
Do następnego posta,
Wasza Koni ♥

You Might Also Like

9 komentarzy

  1. Fajny post, tylko szkoda, że jeszcze nie czuję świąt :(
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz bym sie chciała spotkac z cała rodzina na wigilii
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się nadal wydaje że jest wrzesień ;-;
    Nie mam pojęcia kiedy to tak szybko zleciało,ale uwielbiam święta i czekam na nie z niecierpliwością :DD

    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już bardziej czuję tą świąteczną atmosferę, bo wczoraj padał śnieg. Od razu tak inaczej się zrobiło. Dziś jest go tylko trochę, ale jest :)
    Ja uwielbiam spędzać czas z prababciami :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta skarpetka na prezenty :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim miecie też jest pełno tych świątecznych ozdób :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieg zdecydowanie mógłby się pojawić, byłoby idealnie. Ale chyba nie ma co na to liczyć, wszystkie prognozy pokazują, że ma być ponad 10 stopni we Wigilię :( A czas faktycznie leci w zastraszającym tempie, ale może to dobrze? Czas na coś nowego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń