chritmas&chill

19:26

Jedne z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie dni w ciągu roku powoli dobiegają końca. Za każdym razem ubolewam nad tym, że przygotowania zajmują nam tyle czasu, a same święta tak szybko mijają. Ale i tak kocham tę wspaniałą atmosferę, a Boże Narodzenie to zdecydowanie moje ulubione święta. 
Wigilia minęła mi bardzo przyjemnie. Choć wiele osób mówi, że dzielenie się opłatkiem jest dość niezręczne, to ja to bardzo lubię. Uwierzcie mi, że patrzenie jak cała rodzina się uśmiecha i przytula jest bardzo miłe (a czasami nawet wzruszające). Widok roześmianych od ucha do ucha babci oraz dziadków sprawia, że mam ochotę skakać z radości. 




Mam nadzieję, że Wasze święta były cudowne! Że dostaliście superowe prezenty (wiem, że to nie jest najważniejsze, no ale weźcie, kto nie lubi prezentów!) i że miło spędziliście czas z rodziną.
Chciałabym też Wam życzyć (może już trochę późno, ale liczą się chęci) wszystkiego najlepszego! Zdrówka, uśmiechu na twarzy, spełnienia marzeń i żeby każdy dzień był nowym doświadczeniem. 
xoxo,
Wasza Koni 

You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Wesołych Świąt! Ja nie lubię dzielenia się opłatkiem :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię się dzielić opłatkiem i składać życzenia. Moment, w którym dwie osoby patrzą sobie w oczy z uśmiechem składając sobie życzenia jest bardzo miły i wręcz wzruszający. Wesołych Świąt!
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię się dzielić opłatkiem, gorzej jest ze składaniem życzeń.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak nie za bardzo lubię dzielić się opłatkiem, bo nigdy nie wiem co komu powiedzieć :D

    Zapraszam-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię dzielić się opłatkiem i składanie życzeń :) Przecież o to w tym chodzi :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń