Christmas tag ❄️

20:42

Hi bbys!
Jak Wam idą przygotowania do świąt? Mam nadzieję, zdajecie sobie sprawę z tego, że święta są za cztery dni! Bo ja dopiero teraz to sobie uświadomiłam. I oczywiście nie jestem jeszcze gotowa. Ale spokojnie, jakoś sobie poradzę!
Dzisiaj mam dla Was świąteczny tag! Miłego czytania!
❄️❄️❄️❄️❄️❄️
1. Wyjeżdżasz gdzieś na święta?
Nie, w tym roku moi rodzice postanowili zrobić taką wigilię dla całej rodziny w naszym domu. I jeśli mam być szczera to nie mogę się doczekać, bo to będzie takie superowe! Prawie jak w filmach, haha.
2. Co chcesz dostać na święta?
Torbę na aparat i książki. 
3. Mówi się u ciebie Gwiazdor czy Święty Mikołaj?
Różnie, każdy mówi inaczej, haha. Ale ja mówię Mikołaj.
4. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa świąteczna?
Mój problem polega na tym, że nie lubię ryb. A jak pewnie wiecie na wigilijnym stole najwięcej jest ryb. Czujecie ten ból? Ale na szczęście lubię barszcz i pierogi, no i oczywiście wszystkie ciasta zrobione przez moją babcię.
5.  Jaka jest Twoja ulubiona ozdoba świąteczna?
Aniołki na choinkę, które moja mama kupiła już kilka lat temu, ale i tak co roku gdy je wyciągam myślę: "omg, jakie one śliczne!"
6. Dekorujesz swój pokój na święta?
Tak, w tym roku powiesiłam lampki na oknie i wygląda to super hiper fajnie!
7. Masz żywą czy sztuczną choinkę?
Co roku w moim domu stoi duża, prawdziwa choinka.

8. Twoja ulubiona piosenka świąteczna?
"Do they know it's Christmas?" i "Santa tell me"

9. Czy w święta zmienia się Twój styl ubierania?
Raczej nie, po prostu zakładam to, co na codzień tylko w bardziej eleganckiej wersji.

10. Czy w Twoim mieście spadł śnieg?
Nie :( Irytuje mnie to, że nie ma śniegu w święta, no ale co zrobić.
11. Jaka jest Twoja ulubiona kolęda?
"Cicha Noc"
12. Czy Twoja szkoła obchodzi święta w szczególny sposób?
Niestety nie, mamy tylko wigilie klasowe. 



Mam nadzieję, że post Wam się spodobał!
Do następnego posta,
Wasza Koni 

You Might Also Like

3 komentarzy

  1. świetny tag, uwielbiam takie czytać :)
    na większość pytań odpowiedziałabym bardzo podobnie
    wspaniałe, bardzo klimatyczne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy Wigilijki i wspólne kolędowanie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam 'Santa tell me' :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń