20 książek w 2016!

19:50

Uwielbiasz czytać książki? A może potrzebujesz motywacji do czytania? Jeśli tak, to świetnie trafiłaś!
Razem z Julią z bloga jullss-blog przygotowałyśmy akcję #20książekw2016. Polega ona na przeczytaniu 20 książek (lub więcej jeśli oczywiście chcesz).
Wszystko co musisz zrobić to poinformuj mnie w komentarzu o tym, że chcesz wziąć udział i koniecznie podaj swój e-mail, żebyśmy mogły cię na bieżąco informować. Następnie dodaj ten baner na swojego bloga 
Akcja trwa do końca tego roku, czyli do 31 grudnia!
Jeśli macie jakieś pytanie, to piszcie:
E-mail Julii- jullss.julia@gmail.com
E-mail Koni- grandekoni@gmail.com
Miłego czytania!
xoxo, Koni ♥


You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Znając mnie ja bez takiego wyzwania przeczytam nawet więcej książek:) Tylko skąd ja je wezmę, bo cała biblioteka publiczna została przeze mnie przeczytana :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł :)
    mogłabym poprosić o poklikanie w linki w nowym poście ?:D
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. 20 książek to w sumie nie jest aż tak dużo
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja, na facebooku jest chyba 52 książki w 2016 r. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na taką akcję, sama staram się czytać przynajmniej 2/3 książki w miesiącu. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń