Week in Kraków

16:00


Hej hej! 
Zeszły tydzień, czyli pierwszy tydzień moich ferii, spędziłam razem z rodzicami i bratem w Krakowie. Byłam w tym mieście pierwszy raz, ale na pewno jeszcze kiedyś tu przyjadę, bo bardzo mi się spodobało. Zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc i po mimo mroźnej pogody z chęcią chodziliśmy na wieczorne spacery.
Jak zwykle na takich wyjazdach czas minął mi bardzo szybko. Mam wrażenie, że nawet nie zdążyłam się odwrócić, a już byłam w drodze do domu. 









Moje ferie niestety dobiegają końca i w poniedziałek muszę wracać do szkoły. Jednak muszę przyznać, że minęły mi bardzo aktywnie i tylko jeden dzień spędziłam cały w domu (sprzątając szafę, haha).
 Wszystkim którzy zaczynają ferie od przyszłego tygodnia życzę miłego odpoczynku!
xoxo, Wasza Koni


Ps. Jeśli chcecie wziąć udział w akcji #20książekw2016 to zapraszam do tego posta - klik!

You Might Also Like

8 komentarzy

  1. Ja byłam w Krakowie dużo razy- 2 na wycieczce + kilka razy w szpitalu wojskowym ;)

    Mój blog
    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! W Krakowie byłam kilka razy, cudowne miasto. Moje ferie też niestety dobiegają końca:(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że ferie miałaś tak udane. Moje też minęły mi super. Dokładnie tak jak planowałam.
    Kraków jest cudowny. Bardzo chciałabym go zwiedzić.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków to piękne miasto. Staram się często odwiedzać :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, cudowne zdjęcia babciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, byłam parę razy już w Krakowie :)
    Ferie zaczynam 15 więc jeszcze ten tydzień i wolne, nie mogę się doczekać :)
    I życzę Ci powodzenia w szkole :(
    Mój blog♥
    Zapraszam, zaobserwuj jeśli się spodoba :)
    Ja Ciebie już obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne zdjęcia! Muszę kiedyś się wybrać na wycieczkę do Krakowa, może w wakacje! :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń