14 II 2016

14:50



Hej hej!
Jak Wam mija weekend? Dzisiaj walentynki więc przychodzę do Was z dużą dawką miłości!
Nie no, żartuję. To tylko kolejny post o moim ciekawym życiu z buziakami na końcu. 
Jak Wam mija weekend? Mam nadzieję, że miło. Jeśli zaczynacie teraz ferie to Wam zazdroszczę, ja miałam jako pierwsza i szczerze mówiąc, wolałabym mieć na końcu. 
Ale wracając do mojego weekendu, wczoraj odwiedziłam Poznań. Mój brat miał zawody siatkarskie i jako dobra siostra oczywiście mu kibicowałam. Później z moją mama stwierdziłyśmy, że jeśli już jesteśmy w Poznaniu to trzeba to jakoś wykorzystać i pojechaliśmy do Ikei. Nie wiem jak wy, ale ja kocham ten sklep i mogłabym tam zamieszkać. Nie kupiliśmy za wiele, ale samo przebywanie tam zainspirowało mnie do zmian w moim pokoju.




Zdjęcia, które dzisiaj dodaję były robione już jakiś czas temu, stąd ta choinka w tle. Nie martwcie się, mój kalendarz działa tak jak powinien, haha!
Na koniec życzę Wam miłego tygodnia i uciekam do dziadków na rocznicę ślubu! 
xoxo, Wasza Koni 




You Might Also Like

4 komentarzy

  1. Ja też miałam na początku ferie. Ogólnie to lubię mieć ferie ostatnia. Ale tym razem cieszę się, że miałam jako pierwsza, bo mój tata miał akurat urlop.
    Weekend minął mi fajnie. Mama miała imieniny, więc było trochę imprezowo. Ale też i trochę można było się polenić :)
    Ja również uwielbiam Ikea :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Weekend oki,też lubię chodzić na zakupy do Ikei :) Śliczne zdjęcia! :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia:)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia !

    marthabloguje.blogspot.com Wpadnij !
    Może kom.kom ?

    OdpowiedzUsuń