BACK TO SCHOOL| HAUL

19:13

Powrót do szkoły coraz bliżej,dla jednych bardzo wyczekiwany, dla innych mniej. Nieważne jak ciężkie jest wracanie do rzeczywistości i tak  trzeba zaopatrzyć się w przybory szkolne. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię kupować te wszystkie zeszyty, długopisy, ołówki oraz inne potrzebne rzeczy. Tak więc już zaopatrzyłam się we wszystkie akcesoria i jestem gotowa na powrót do szkoły!
Jako pierwsze są teczki, bez których moje życie szkolne byłoby totalnym bałaganem. Na lekcjach zawsze dostajemy mnóstwo kserówek, a ja nienawidzę gdy się gniotą, więc zawsze noszę je w teczce. Ta druga ma dwanaście przegródek i ma mi pomóc w segregowaniu tych wszystkich kartek żeby moje biurko nie tonęło już w morzu papierów.
Zeszyty, czyli rzecz przy której wybieraniu jestem najbardziej wybredna. Nie lubię wielkich wzorów i napisów, wolę takie z delikatnymi motywami lub jednokolorowe. Więc jak możecie się domyślić, spędziłam trochę czasu na ich wybieraniu. Dopiero przy robieniu zdjęć zauważyłam, że duża ich część jest w kropki. Chyba kolejna obsesja, haha.
Nie musiałam kupować wszystkich przyborów, bo dużo zostało mi z zeszłego roku. Szczególnie zakreślaczy, bez których nie wyobrażam sobie nauki. Ale zaopatrzyłam się w dużą ilość długopisów, które magicznym sposobem bardzo szybko mi znikają z piórnika. Moje ulubione to te z BIC'a, bardzo dobrze mi się nimi pisze. Poza tym, standardowe rzeczy: ołówki, gumka oraz klej. No i oczywiście zakładki samoprzylepne, które ułatwiają zaznaczanie ważnych rzeczy. 
I ostatnia rzecz, czyli piórnik. Różowy z brokatem, bardzo uroczy, czyli idealny dla mnie. Jest mały, ale pojemny, więc jestem z niego bardzo zadowolona.

A wy jesteście gotowi na powrót do szkoły?
xoxo, Wasza Koni


You Might Also Like

22 komentarzy

  1. Mam już książki, zeszyty itp., ale nie jestem gotowa psychicznie na szkołę ;D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serię back to school! Świetny blog ;) obserwuję :)


    https://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kolorowo ;D z chęcią wróciłabym do szkoły ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam robić szkolne zakupy, ale jak przychodzi 1 września, to nic mi się nie chce i mam doła :D
    Świetne rzeczy! :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. taki zakupowy szał jest super, też zawsze lubiałam kupować przybory do szkoły :) zeszyty wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie same naklejki :) ciekawe zeszyty :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie kolorowe♥ Może trochę umilą paskudny rok szkolny XD

    Świetny blog, obserwuję! W wolnej chwili zapraszam też do siebie. Byłabym baaardzo wdzięczna za obserwację, jeśli Ci się spodoba oczywiście :)

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi standardowo brakuje jeszcze cyrkla i korektora! Zawsze na początku go używam, a później mój zeszyt zapełniony jest ślicznymi zamazaniami :D Piękne zeszyty!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki zeszytów :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne przybory. Ja też mam już wszystko przygotowane na powrót do szkoły :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy do szkoły to jedyna przyjemna rzecz w całym tym powrocie. Bardzo fajne zakupy. Też bardzo lubię długopisy z bik-a.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam serię back to school, a szczególnie haule, bo również lubię wybierać przybory, szczególnie zeszyty. W tym roku mnie to ominęło, bo większość rzeczy mi została z mega zakupów z tamtego roku, a szkoda ;) Kocham te zeszyty w kropeczki, też zawsze jakiś mam z nich! Również piszę tymi długopisami z bic, są dla mnie chyba najlepsze. A piórniczek uroczy!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny piórnik :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne rzeczy, ja muszę zakupić tylko parę cieńszych zeszytów do niektórych przedmiotów.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Your blog is very nice and I am following you.
    I would be happy if you follow back.
    Have a great week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście w pełni gotowa! Fajne rzeczy( ja lubię, jak one pachną taką nowością ) :)
    Obserwujemy?

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest ten piórnik! Jeśli chodzi o zeszyty to też jestem bardzo wybredna, więc sama je ozdabiam :)

    cllaudizzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post! Dla mnie niezbędnikiem są kolorowe karteczki do zaznaczania :D
    Bardzo fajny blog, chętnie obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam robić zakupy szkolne, dla mnie obowiązkowe są kalendarz, zakreślacze oraz kolorowe cienkopisy!

    Pozdrawiam
    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zeszyty i takie akcesoria to zawsze moje ulubione zakupy :) Jedyna rzecz, która cieszy przed powrotem do szkoły:) Ja zawsze najbardziej czekam na nowy planner i kalendarz ścienny, które sama projektuję i dzięki temu mam dokładnie to czego potrzebuję!

    OdpowiedzUsuń