LET'S WEAR SKIRTS

17:46


Od kiedy pamiętam, zawsze lubiłam nosić spódniczki. Gdy byłam mała, chciałam być ubierana tylko w sukienki lub spódnice. Jeśli mama kazała mi założyć spodnie - kończyło się to płaczem. Z wiekiem, gdy dorastałam, tę część garderoby nosiłam coraz rzadziej. Niestety spodnie, które zazwyczaj były dla mnie wygodniejsze i noszone przez prawie wszystkie koleżanki, wygrały ze spódniczkami. Dopiero niedawno stwierdziłam, że powinnam częściej wybierać spódnice. Noszenie ich kojarzy mi się z elegancją i dziewczęcością. A według mnie są to cechy, które powinny charakteryzować dziewczynę (choć wiadomo, każda jest inna). Teraz, gdy mamy wakacje, wybierałam je bardzo często, ale w roku szkolnym, gdzie przez większość czasu jestem w biegu, bezpieczniej jest po prostu założyć jeansy i zwykły t-shirt. Od września idę do liceum. Nowa szkoła, nowe doświadczenia. Postanowiłam, że zaprzyjaźnię się ze spódniczkami i będę je nosić tak często, jak tylko będę mogła. Jestem ciekawa jak mi to wyjdzie, haha. Możecie trzymać kciuki!

Dzisiejszy outfit, jak dla mnie, jest typowo dziewczęcy. Strasznie lubię tę spódniczkę z Reserved, którą dorwałam na wyprzedażach. Do tego zwykła biała bluzka i jeansowa kurteczka, którą uwielbiam. Na szyi przewiązałam rzemyk, który kupiłam w pasmanterii, bo gdy zobaczyłam podobny w jednej sieciówce za 20 złotych to stwierdziłam, że po co przepłacać.
Poza tym, strasznie podobają mi się moje włosy na tych zdjęciach. Rzadko je kręcę, a szkoda, bo uważam, że loki wyglądają świetnie.






bluzka - Primark| kurtka -House| spódniczka - Reserved| okulary - Primark|

Lubicie nosić spódniczki  i sukienki?
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

21 komentarzy

  1. Ślicznie wyglądasz :) Ja uwielbiam chodzić w sukienkach, natomiast za spódniczkami nie przepadam :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz w takiej stylizacji. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak typowy pieróg <256-253

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz ^^ pasuje Ci ta stylizacja ;)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Uwielbiam nosić zarówno spódniczki, jak i sukienki tak samo - od małego :)

    cllaudizzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też muszę częściej wybierać spódnice :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super ta spódnica , muszę poszukać podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam na odwrót :) jako dziecko byłam typową chłopczycą, jak dobrze, że mi przeszło i teraz uwielbiam sukienki i spódniczki wszelkiej maści :) Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetna stylizacja, ta kurteczka jest mega! <3
    Ja nie za bardzo lubię ubierać spódnice i sukienki, zdecydowanie wole spodnie, czuje się w nich lepiej i są po prostu wygodniejsze, poza tym nie mam za wiele okazji by ubierać spódnice i sukienki :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam paski! Świetna stylizacja, ta spodnica bardzo mi się spodobała :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. prosto a jak ładnie, spódniczki faktycznie dodają uroku :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja :)
    Ja z kolei mam kręcone włosy i bardzo tego nie lubię, ciągle je prostuję.
    Spódniczki to fajne rozwiązanie żeby wyglądać trochę bardziej elegancko niż zwykle.
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz naprawdę super! Ja nigdy nie lubiłam spódniczek, chociaż co roku w wakacje się do nich przekonuję, to gdy nadchodzi rok szkolny, właśnie tak jak napisałaś, wygodniej mi jest ubrać jeansy i t-shirt. Ale Tobie pięknie w tej spódniczce, a loki wyglądają świetnie!

    Obserwuję!<3


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękny uśmiech, a stylizacja jest świetna :)
    Mój blog
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja średnio przepadam za spódniczkami oraz spódnicami, praktycznie zawsze mam na sobie spodnie :)
    Spódniczki ubieram tylko na bardzo wyjątkowe okazje :)
    Obserwuję! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dokłądnie takie samo postanowienie! Uwielbiam nosić spódniczki, ale nie zawsze jest to takie wygodne, tymbardziej jeśli 3 razy w tygodniu mam w-f !

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja świetna, a zdjęcia zachwycają ♥
    Obserwuję, mam nadzieję na rewanż ♥ ;)
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outfit, piękne zdjęcia.
    Może wspólna obserwacja? Daj znac u mnie
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygrałaś u mnie konkurs, gratuluję ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Super outfit :)
    Lubię spódniczki, ale u mnie w te wakacje zdecydowanie wygrywały szorty.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń