NOVEMBER INSPIRATIONS

16:03

Dzisiaj przychodzę do Was z porcją inspiracji! Jak pewnie wiecie, tumblr jest jedną z moich obsesji, jeśli tylko mam wolną chwilę przeglądam te wszystkie piękne zdjęcia w poszukiwaniu pomysłów  na outfity. Możecie mnie tam znaleźć pod nazwą - buterascutie. Mam nadzieję, że taka forma postu Wam się spodoba. Postanowiłam, że będę takie dodawać raz w miesiącu żeby podzielić się z Wami zdjęciami, które mnie zainspirowały!








Widzimy się w następnym poście! 
xoxo, Wasza Koni
PS. Ostatnio dostałam propozycję, żeby napisać post o wegetarianizmie i moich odczuciach. Chcielibyście taki wpis przeczytać?

You Might Also Like

10 komentarzy

  1. Post o wegetarianizmie przeczytam bardzo chętnie! W końcu ostatnio głośno o tym:) +bardzo fajne są te inspiracje:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór zdjęć to inspiracji definitywnie udany :)
    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam posty z inspiracjami! Super <3
    weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam tumblr, ale zdjęcia stamtąd bardzo mi się podobają :)
    Świetne zdjęcia ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje - uwielbiam takie posty!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Futra to cudowna zimowa inspiracja!
    Chciałabym mieć takie sztuczne futerko róże np. :(

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne!

    Zapraszam na nowy post i 2 kokursy na moim blogu! Do wygrania kosmetyki i książka!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM

    KONKURS - wygraj kosmetyki
    KONKURS - wygraj książkę


    OdpowiedzUsuń