HELLO NEW YEAR

21:48

Jutro już Sylwester! Mogłabym zacząć od napisania jak bardzo zdziwiona jestem, że ten rok już dobiega końca i jak bardzo szybko czas leci, ale nie zrobię tego, bo chyba wszyscy tak myślą. Jak oceniam ten rok? Nie zaliczyłabym go do najgorszych, ale nie był też najlepszym. Bardzo dużo się działo. Wiele wyjazdów, byłam dwa razy w Londynie i zakochałam się w tym mieście, teraz żyję tylko tym, żeby znowu tam polecieć. Skończyłam też gimnazjum i zaczęłam swoją przygodę z liceum. Trochę dojrzałam i zmieniły się moje poglądy. W tym miesiącu brałam udział w Jessmilii, naprawdę świetne doświadczenie. Poza tym działy się też pewne przykre rzeczy, ale lepiej skupić się na pozytywnych wydarzeniach. 
Macie jakieś postanowienia? Ja nic nie postanawiam, bo nie uznaję takich rzeczy. Uważam, że jeśli chcę zmienić coś w swoim życiu nie muszę czekać na nowy rok. Ale jeśli wy jakieś macie możecie się nimi ze mną podzielić. Z chęcią będę was wspierać i kibicować w realizowaniu ich! 





 Na koniec chciałabym Wam życzyć udanego Sylwestra, mam nadzieję, że spędzicie go w miłym gronie i będziecie się świetnie bawić. I oczywiście żeby rok 2017 był dla was świetny i lepszy od poprzednich!
 Widzimy się w nowym roku! 
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Ja mam postanowienia, ale ,,realne''. Przynajmniej tak mi się wydaje.
    Mój blog
    Kanał na YT


    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie uznaję postanowień. A co do roku.. nie zaczął się najlepiej, potem przeżyłam dużo fajnych chwil i kończy się też nie najlepiej. Ale mam ogromną nadzieję, że następny będzie jeszcze lepszy :) I tobie też tego życzę!
    Z mojej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam parę postanowień i mam nadzieje, że je zrealizuje :) Śliczna stylizacja! ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie praktykuję postanowień noworocznych ;)
    Z wielką przyjemnością oglądałam Cię w Jessmilii i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam zawitasz.

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja <3 nie uznaje za bardzo postanowień noworocznych. Zapraszam do siebie:
    http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń