BLACK SHIRT

13:24



Nowy rok, nowa ja, w moim przypadku jest to nowa fryzura. I wiem, że jest już luty, ale przecież na zmiany nigdy nie jest za późno, prawda? Postanowiłam dość mocno ściąć włosy, głównie dlatego, że strasznie mnie denerwowały, a dodatkowo skusiłam się na ponowne zrobienie ombre. Muszę przyznać, że bardzo dobrze czuję się w takiej długości i kolor też mi odpowiada. A wy co sądzicie?
Dzisiejszy outfit jest bardzo prosty, ale minusowa temperatura nie sprzyjała wymyśleniu czegoś bardziej oryginalnego. Tę czarną koszulę wygrzebałam z dna szafy mojego taty i od razu się w niej zakochałam. Uwielbiam nosić koszule, głównie te oversizowe, więc ta z pewnością będzie moim ulubieńcem. Dodatkowo, żeby nie zamarznąć, dorzuciłam do niej różową bomberkę, którą już chyba wszyscy znają, a na szyi przewiązałam apaszkę, czyli jeden z moich ulubionych trendów w ostatnim czasie. 






 koszula - szafa taty| bomberka - stradivarius| spodnie - bershka| buty - h&m| plecak - stradivarius|
Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

10 komentarzy

  1. Zdjęcia są cudne a te przedostatnie jest super :)
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy super ;)
    piękny kolor bomberki
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, mistrzowska stylówka ;)
    obserwuje ;)
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! What a cool jacket! Love your look!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudownie wyglądasz! Takie zwykłe stylizacje mają coś w sobie! :3 A fryzura jak najbardziej Ci pasuje, zdecydowanie na plus :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudownie wyglądasz! <3


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w tej fryzurze, zdecydowanie ci pasuje. Też zamierzam znowu podciąć włosy.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz w takich włosach! Fajna stylizacja.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fryzura bardzo Ci pasuje :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń