PLEATED SKIRT

00:27



Piszę do Was leżąc w łóżku i pijąc moją ulubioną zieloną herbatę. Jest już po północy, ale przecież obiecałam sobie regularne dodawanie postów. Mimo późnej godziny nie jestem zmęczona, raczej odczuwam spokój po dość produktywnym dniu, który zaczął się wiosennymi porządkami w całym domu, następnie przewinęła się nauka i małe zakupy, a zakończył się urodzinami mojej koleżanki. Niby nic nadzwyczajnego, ale ja cieszę się z rzeczy, które zrobiłam, choć i tak najfajniejszy był czas spędzony ze znajomymi. Do tego doszła jeszcze piękna pogoda (chyba powinnam przestać poruszać ten temat w każdym poście) i dzień mogę zaliczyć do jak najbardziej udanych!
Jeśli chodzi o dzisiejszy outfit, wybierając ubrania bałam się, że wyjdzie zbyt elegancko, jednak gdy już się w nie ubrałam, stwierdziłam, że wyszło całkiem ładnie. Najbardziej podoba mi się spódnica, jestem z niej strasznie zadowolona, myślę, że prezentuje się świetnie! A wy co o tym myślicie?







|Golf - H&M|Kurtka - Reserved|Spódnica - Stradivarius|Torebka - Reserved|Buty - New Look|
Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

21 komentarzy

  1. Outfit jak najbardziej do ciebie pasuje! Jednak ja nie odważyłabym się tak ubrać :*
    Obserwuję,Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Spódnica choć nie w moim stylu, pasuje tu :)

    Mój blog<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica nie za bardzo w moim guście, ale razem wszytko wygląda naprawdę fajnie :)
    Elegancko i z klasą :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja świetna, wcale niezbyt elegancka! Ja też powinnam się wziąć za wiosenne porządki, ale nawet nie wiem od czego zacząć

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm zielona herbata!
    Swietna spodnica i buty:)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/2017/04/hej-odzywam-sie-pierwszy-raz-od.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja! :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny outfit! Ja może i bym się tak nie ubrała, ale na Tobie wygląda to świetnie :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look, pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta spódnica jest prześliczna!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno wygląda to ciekawie, choć ja nie jestem fanką spódnic takiej długości. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie w tej stylizacji! Ja lubię takie eleganckie propozycje i dobrze się czuję w takich ubraniach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. You look amazing dear, love it! :)

    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna stylizacja :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna stylizacja i zdjęcia :D Spódniczka super *_*
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear! ❤
    I following your blog, please follow me back. And if you can see the last post. 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  16. Elegancja jest cool! :) Świetny ten outfit, pozdrawiam. xx

    CLLAUDIZZLE

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój blog jest super , zapraszam do mnie https://patrycjarzebska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny post! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    instagram.com/weronikawachowiec
    facebook.com/veronicalucy

    OdpowiedzUsuń