SUNNY DAYS

18:56

W ostatnich dniach pogoda coraz bardziej nas rozpieszcza, słonko świeci, a temperatury idą w górę (to ja - wasza pogodynka). A to wszystko  oznacza jedno -wiosna! Mam wrażenie, że już milion razy mówiłam Wam jak bardzo kocham tę porę roku, ale co poradzę na to, że tak bardzo ją uwielbiam. Mam nadzieję, że wraz ze słońcem dotrze do mnie sporo energii i motywacji, bo za ostatnią częstotliwość dodawania postów należy mi się nagroda najbardziej niesystematycznej blogerki. Ale już kończę się żalić i możemy przejść do ciekawszej części, czyli tego, co mam na sobie! Na biały t-shirt założyłam różowy welurowy top, na to narzuciłam sztruksową kurtkę, którą udało mi się kupić na przecenach i jestem z niej bardzo zadowolona! Do tego najzwyklejsze jeansy, pod które założyłam kabaretki i gotowe! Co sądzicie?
       



   Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

14 komentarzy

  1. U mnie też piękna, wiosenna pogoda, a każdy dzień zapowiada się dobrze :) !
    Ładnie wyglądasz :)
    Miłego weekendu!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie słoneczko świeci ,aż szkoda siedzieć w domu :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już też czuję wiosnę! Fajne zdjęcia! :) Pozdrawiam,
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś :*
    Masz piękny styl także!
    themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj u mnie tez ostatnim czasem jest piekna pogoda :) zdecydowanie musze sie i ja wybrac na zdjecia :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie dopiero teraz się rozpogodziło
    bardzo ładne zdjęcia

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  7. pretty style , in love


    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jakie świetne wiosenne zdjęcia. Bardzo spodobała mi się twoja czerwona kurtka, wygląda fantastycznie!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też cieszę się, że nadchodzi wiosna! Przy okazji cudowna stylizacja, zakochałam się w tej kurtce!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  10. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też w końcu widać jakieś początki wiosny! :D Stylizacja ciekawa, wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kurteczka jest piękna :O Wiosna też jest moją ulubioną porą roku <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje!
    Zapraszam na nowy wpis,
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń