LONDON DIARY

13:30


 Witam Was po małej przerwie spowodowanej moim wyjazdem. Dziś przychodzę do Was ze zdjęciami z mojego pobytu w Londynie. Myślę, że nie ma sensu rozpisywać się o tym jak było, bo  chyba każdy już wie jak bardzo kocham to miasto i że każda wizyta w nim będzie dla mnie udana. Dwa tygodnie minęły strasznie szybko, ale każdy dzień był dość produktywny. Trochę pozwiedzałam, zobaczyłam te bardziej i mniej znane miejsca, zrobiłam małe zakupy, chodziłam na spacery z nowym pieskiem mojej cioci, kręciłam się po różnych uliczkach, jeździłam metrem i słynnymi czerwonymi autobusami, robiłam zdjęcia, a przede wszystkim miło spędziłam czas. Każda ta czynność dawała mi wiele radości i sprawiała, że uśmiech nie schodził z mojej twarzy. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i nadszedł czas powrotu. Teraz jestem już w moim małym, spokojnym mieście gotowa na kolejne wakacyjne wyjazdy.











  Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

9 komentarzy

  1. Strasznie ci zazdroszczę, pięknie tam jest!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mega zdjęcia!
    Zapraszam na mojego nowego bloga:
    thewiktoriablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wazne ze spędziłaś super i udany wyjazd! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zazdroszczę :) Nigdy nie widziałam Londynu na własne oczy, ale wierzę ze zdjęć i opowieści że to cudowne miasto :) Może kiedyś uda mi się je zwiedzić, byłoby wspaniale :) piękne fotografie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, ze wyjazd był udany, no niestety tak to jest, ze to co piękne szybko się kończy, ale gdyby trwało wiecznie nie byłoby tak doskonałe
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama od jakiegoś czasu namawiam rodziców na wyjazd do Londynu. Miejmy nadzieje, że w końcu mi się uda! Prześliczne zdjęcia. Zazdroszczę wyjazdu.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, musiało być super ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę! Cholernie tęsknię za Londynem, a byłam tam tylko jeden dzień. Chciałbym kiedyś wybrać się ponownie zwiedzić trochę więcej :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia! Pozdrawiam! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń