HELLO AUGUST

18:18


Mamy już sierpień, kolejny wakacyjny i gorący miesiąc! Jakie macie plany? Ja jak na razie nie mam w planach nic konkretnego poza przyjazdem mojej internetowej przyjaciółki Julii, którego już nie mogę się doczekać, bo wiem, że miło spędzimy czas robiąc nasze ulubione rzeczy! W tym miesiącu również biorę udział w akcji GoldenGirlss, więc jeśli chcielibyście posłuchać, co ciekawego mam do powiedzenia, to zapraszam w każdy piątek na snapa - goldengirlss!
Dzisiejszy outfit jest bardzo prosty, ale myślę, że idealnie nada się na te ciepłe dni. Do jeansowej spódniczki założyłam różową koszulę, którą luźno związałam. Jeśli chodzi o akcesoria postawiłam na pasek z dwoma klamrami, metaliczną torebkę oraz okulary z różowymi szkłami. Jak Wam się podoba? Teraz zostawiam Was ze zdjęciami i uciekam wykorzystać to piękne słońce!











Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

14 komentarzy

  1. Hi dear, i'm a new follower of your nice blog, can you follow me on my blog?:)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczynam pracę na weekendy, słaby element wakacji, ale zawsze wpadnie trochę pieniędzy. :D Mam nadzieję, że przyjazd do Julki będzie udany. Śliczna stylizacja. ^^

    Dołączyłam do obserwatorów, będzie mi niezmiernie miło, jeśli zajrzysz również na mojego bloga. Może przypadnie Ci do gustu, zapraszam: murasakiiroanu.blogspot.com
    Miłego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Miłego dnia kochana! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz:D Stylizacja jak najbardziej przypadła mi do gustu <3
    Okularki są mega, świetnie pasują :D Masz prześliczny uśmiech :*

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja piękna, naprawdę wyglądasz rewelacyjnie :) Miłej zabawy! Na pewno z przyjaciółką spędzisz same świetne chwile :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia,rewelacyjnie wyglądasz w tym kolorze.Ja nie mam jeszcze konkretnych planów na ten miesiąc :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam takie koszule i paski! Przecież to pasuje do każdej dolnej części garderoby - może oprócz starych dresów i legginsów na wf :)
    Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero zaczynam: anniesliving.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja!
    Spódniczka bardzo mi się podoba :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) Pięknie wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie połączenia! Stylizacja mega wpadła mi w oko, może uda mi się stworzyć coś podobnego, aby uzyskać podobny efekt, który kojarzy mi się z vintage. Wyglądasz rewelacyjnie.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra pasują ci te okulary! Outfit bardzo mi się podoba, prosty, ale ma coś w sobie ;) https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :) Piękna koszula <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń