WROCŁAW

19:02


Wracam do Was po krótkiej przerwie, która trwała ponad dwa tygodnie, a była spowodowana kilkoma rzeczami. Po pierwsze od pewnego czasu nie miałam kompletnie pomysłu na posty, nie wiedziałam o czym do was pisać, a nie chciałam wstawiać samych zdjęć. Myślę, że większość blogerek czasami doświadcza takiego braku weny i mam nadzieję, że mi to wybaczycie! Po drugie, przez ostatni tydzień była u mnie internetowa przyjaciółka Julia i nawet nie miałam czasu otworzyć laptopa, bo tak produktywnie spędzałyśmy czas. Prawie codziennie wychodziłyśmy na zdjęcia, dzięki czemu mam już kilka postów w zapasie, więc wyczekujcie! Poza tym odwiedziłyśmy dwa duże miasta, do których mam dość blisko, czyli Wrocław oraz Poznań. Zdjęcia, które możecie zobaczyć dzisiaj robiłyśmy właśnie we Wrocławiu i muszę przyznać, że bardzo mi się podobają. Jeśli chodzi o to miasto to dopiero po tej małej wycieczce zdałam sobie sprawę jak rzadko je odwiedzam choć bardzo je lubię i mam nadzieję, że uda mi się to zmienić!





Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

18 komentarzy

  1. Czasami taka przerwa jest potrzebna ;)! Super stylizacja, uwielbiam jeansowe spódniczki <3
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka!
    Obserwuję!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja!Śliczna jest ta spódniczka ^^ Jednym słowem nic dodać, nic ująć :) Ostatnio taki brak weny mnie również dopadł :/ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz prześwietnie! mogę wiedzieć skąd bluzka?
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, I love this post. Your photos are so amazing!
    Buy Watches For Men Online

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Your outfit is so cool!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia! Czekam na efekty pozostałych sesji. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrocław piękny, tak samo jak te zdjęcia! Jesteś prześliczna
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia. Stylizacją jestem zachwycona, niby proste połączenie, a jednak całość ma coś w sobie i prezentuje się genialnie. Spódnica wpadła mi w oko :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, amazing look! So simple but really special! Like it a lot!
    You look amazing, so beautiful and wodnerful!
    I'm first time on your blog, and Like it a lot, so I follow you!
    I'm 60th

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz <3 Piękna torebka :)Obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Do Poznania mam jakąś godzinę jazdy samochodem. Niestety Wrocław jest już zdecydowanie dalej i byłam tam tylko raz :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. You look stunning in this ensemble! I love the prints!
    Parker pens

    OdpowiedzUsuń