SEPTEMBER

19:35


Moją pierwszą myślą dzisiaj, zaraz po obudzeniu przez deszcz uderzający o okna mojego pokoju, było stwierdzenie, że nie będzie dziś typowo letniej pogody, a dopiero po chwili uświadomiłam sobie, że przecież jest już wrzesień. I po mimo tego, że początek tego miesiąca zazwyczaj jest ciepły, to większość osób kojarzy go już z jesienią. I muszę przyznać, że jestem jedną z nich. Jednak najczęstszym skojarzeniem z wrześniem jest pewnie szkoła. Czy jest tu ktoś kto cieszy się z powrotu do niej? Wątpię. Szczerze Wam powiem, że jestem trochę przerażona - zaczynam właśnie drugą klasę liceum i wiem, że nie będzie łatwo. Zaczną się rozszerzenia, do których będę musiała się porządnie przyłożyć. Z drugiej strony jestem trochę podekscytowana, bo wszystkie przedmioty, które rozszerzam (polski, angielski, hiszpański) należą do moich ulubionych i ich nauka zawsze sprawiała mi przyjemność. Poza tym powrót do szkoły wiąże się z spotkaniem ze znajomymi, z którymi nie widziałam się przez wakacje, więc będziemy miały z koleżankami sporo do obgadania! Jutro też wraca moja przyjaciółką, której nie widziałam przez dwa miesiące, bo była na wolontariacie we Francji, więc bardzo się z tego powodu cieszę. Powrót do szkoły wcale nie musi być taki ciężki i na pewno znajdziecie kilka pozytywów, które Wam go umilą! Na koniec życzę Wam miłego weekendu i mam nadzieję, że wykorzystacie go w stu procentach!





Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

14 komentarzy

  1. Wow, so lovely post, dear! You are so beautiful and look really cute!
    This outfit is amazing, love black clothes!
    Wonderful photos, like it a lot! Welcome september!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Ja pierwszy raz chyba NIE NARZEKAM ze idę do szkoły Haha. Nie ze jakoś specjalnie odliczam minuty, ale jest mi to obojetne, zważywszy na to, ze te wakacje były... do dupy, po prostu i lubię mieć zajęty cały dzień, bo nie mam wtedy czasu na jakieś głupoty w mojej głowie Haha. Powodzenia w szkole!
    Ps.sliczne zdjęcia :*
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!
    Ja jestem w tym roku wyjątkowo dobrze nastawiona na naukę, chociaż został mi jeszcze miesiąc wakacji, to trochę mi zaczyna dłużyć i nudzić :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzeczka :) Ładne zdjęcia :) Z jednej strony cieszę się, że idę do szkoły, ale z drugiej jak pomyśle o tych sprawdzianach kartkówkach to nie ;/

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia :>

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze, że ja czasy szkolne mam już za sobą.. :) Ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko zaczął się wrzesień od razu zrobiło się zimno. Niestety. Ja już nie chodzę do szkoły chodź bardzo bym chciała :) urocze zdjęcia cudowna bluzka!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja uwielbiam takie lekkie bluzki! Pięknie w niej wyglądasz!


    follow za follow? Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! Thanks for sharing!
    Follow for follow?
    Mens Shirts Online India

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja bym chciała mieć hiszpański w szkole... Niestety muszę (właściwie nie muszę, ale chcę) się go uczyć w wolnym czasie w domu.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. You look stunning in this ensemble! I love the prints!
    Desktop stands

    OdpowiedzUsuń