Nicea, Paryż & Barcelona

19:01

 Wracam do Was po krótkiej przerwie, którą głównie spowodował mój wyjazd na wycieczkę szkolną, o której Wam dzisiaj opowiem! 
Wycieczka trwała tydzień - wyjechaliśmy w zeszły poniedziałek w południe i następnego dnia rano byliśmy już w pierwszym mieście na naszej trasie, czyli Nicei. Muszę przyznać, że pozytywnie mnie ona zaskoczyła! Nie myślałam, że aż tak mi się tam spodoba, ale szczerze mogę powiedzieć, że dawno żadne miasto mnie tak nie zauroczyło. Piękne widoki, plaża, morze o cudownym kolorze, palmy to tylko jedne z wielu rzeczy, które mnie tam zachwyciły! Spędziliśmy tam cały dzień, następnie odpoczęliśmy na plaży i ruszyliśmy w dalszą drogę. 








 Następnym punktem wycieczki była Barcelona. Pierwszego dnia zwiedziliśmy między innymi Sagradę Familia, park Guell, z którego rozciągał się cudowny widok na Barcelonę oraz dużo spacerowaliśmy po mieście. Następnego dnia pogoda niestety się popsuła i cały czas padało i było zimno. Jednak nie przeszkadzało nam to w zwiedzaniu i zobaczyliśmy  katedrę, dzielnicę gotycką, Ramble, która najbardziej mi się podobała, a wieczorem poszliśmy na pokaz fontann, który był niesamowity!




 Ostatnim miastem, które odwiedziliśmy, już w drodze powrotnej, był Paryż. Po mimo tego, że rano padało, a przez resztę dnia było dość chłodno, to miasto skradło moje serce! I choć nie mogliśmy go zbyt dobrze poznać, bo byliśmy na wieży Eiffla, a resztę zabytków takich jak katedra Notre Dame, Luwr, czy pola elizejskie widzieliśmy jedynie podczas spaceru to zakochałam się w nim i mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się tam wrócić i zobaczyć jak najwięcej!






Podsumowując, wycieczka bardzo mi się podobała i bardzo się cieszę, że na nią pojechałam. Niedosyć, że wiele zwiedziłam, poznałam nowe miejsca, a na dodatek spędziłam świetnie czas z koleżankami z klasy!
  Mam nadzieję, że taka relacja Wam się podobała i do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

11 komentarzy

  1. Jaka genialna wycieczka <3. Piękne miejsca i zdjęcia. Też muszę wrócić d Paryża, tylko ja właśnie nie wjechałam na wieżę, a chciałabym ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak chciałbym tam pojechać! Ale może za rok w wakacje mi się to uda, muszę tylko mocno dopingować rodziców i poduczyć ich trochę angielskiego ;p
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper wycieczka i zdjęcia! Część mojej klasy jedzie do Nowego Jorku teraz, niestety beze mnie, ale wierze, ze mnie również się kiedyś uda tam pojechać! A zdjęcia z Paryża zawładnęły moim serduszkiem <3
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych 3 miesjsc byłam tylko w Nicei i Paryżu (oba miasta uwielbiam i przyznaję ci rację, że są prześliczne!). Do Barcelony jeszcze niestety nie dotarłam, ale mam zamiar ;) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta wycieczka musiała być świetna. Musiałaś się na niej dobrze bawić. Szkoda że moja szkoła nigdy nie organizowała czegoś takiego.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bylam w zadnym z tych miejsc ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe widoki :)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa wycieczka, chętnie wybrałabym się na taką i zobaczyła to wszystko na własne oczy :) rewelacja. Piękne zdjęcia, naprawdę będzie super pamiątka na lata :) przynajmniej ja kolekcjonuję zdjęcia, wywołuję i wkładam do albumu- polecam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wybrałabym się na taką wycieczkę ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow such a great Post<3
    I really love bracelona.
    You have a great Blog. I follow you now.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  11. This is really awesome and beautiful.
    Thank for this sharing.
    Pen with pen drive

    OdpowiedzUsuń