London is always a good idea

08:33


 Hej hej! 
Witam się z Wami po dość sporej przerwie spowodowanej moim wyjazdem oraz innymi wakacyjnymi sprawami.
W piątek 24 czerwca zaraz po odebraniu świadectwa i szybkim pożegnaniu się z klasą byłam w drodze do Poznania na lotnisko żeby stamtąd wylecieć na dwa tygodnie do Londynu. Poleciałam tam nie tylko zwiedzać, ale też w odwiedziny do cioci. Była to już moja czwarta wycieczka do tego miasta, ale na pewno odwiedzę je jeszcze wiele razy. 





W Londynie najbardziej kocham tę różnorodność. Idąc ulicą można zobaczyć ludzi różnych narodowości, innych ubranych we własnym stylu, takich, którzy się spieszą oraz tysiące turystów. Nikt nikogo nie wytyka palcami ani nie mówi, że jest dziwnie ubrany. Można też zauważyć, że prawie każdy tam żyje w biegu. Bieg na pociąg, czy do metra jest codziennością i nieraz zdarzyło się, że musiałam trochę przyśpieszyć tempo żeby zdążyć. Miałam nawet sytuację, że nie zmieściłam się do pociągu, ponieważ było tylu ludzi.
Mimo wszystko nie narzekam. Wyjazd zaliczam do bardzo udanych. Zwiedziłam naprawdę dużo. London Eye, Big Ben, Pałac Buckingham, czy Tower Bridge, które możecie zobaczyć na zdjęciach to tylko część atrakcji. Byłam także w Madame Tussauds, Muzeum Historii Naturalnej, na Trafalgar Square i w wielu innych miejscach.  
Jeśli będziecie mieli kiedyś możliwość wyjazdu do Londynu to serdecznie Was do tego zachęcam. Muszę przyznać, że jest to jedno z moich ulubionych miast. 


Byliście kiedyś w Londynie? Jakie są Wasze plany na resztę wakacji?
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

11 komentarzy

  1. Nigdy nie byłam w Londynie, ale zdjęcia prezentują go bardzo korzystnie. :) Ja wróciłam kilka dni temu z Włoch.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kocham Londyn za to że żyje w pośpiechu i przepełnia się
    mieszanką kulturową <3
    Cudowne zdjęcia!

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia sa naprawdę piękne, mam w planach kiedys odwiedzić Londyn jak i kilka miejsc na świecie, az sie zastanawiam czy starczy mi czasu ;) zapraszam do siebie honeymoon-adventure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. This is such an awesome post! Have a great new week. :)

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/08/bralette.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w Londynie dwa razy i nigdy nie będzie mi mało, kocham to miasto! Świetne zdjęcia, aż poczułam ten klimat we własnych czterech ścianach :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy niestety nie była :/ A to jedno z moich marzeń. Super zdjęcia! :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale musiało być świetnie! Bardzo chciałabym zobaczyć Londyn :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Londynie, bardzo ładnie tam jest :) Świetne zdjęcia :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Bardzo ładny wygląd oraz zdjęcia. Zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze chciałam odwiedzić londyn, ba! nawet w nim zamieszkać :D
    tylko ten pośpiech... to troche nei dla mnie :D
    http://arienns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałabym zwiedzić Londyn, zawsze mnie jakoś ciągnęło do tego miasta - piękne widoki,bardzo często też tam gwiazdy koncertują i tak jak napisałaś - nikt nikogo nie wytyka palcem , za to jak się ubiera .
    Śliczne zdjęcia <3
    kill-em-with-kindness.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń