STRIPED SHIRT

23:26


Jak pewnie wiecie jestem uzależniona od ubrań w paski, a koszula, którą możecie zobaczyć na zdjęciach jest jedną z moich ulubionych perełek. Kupiłam ją już jakiś czas temu w H&M na wyprzedaży, po tym, jak zobaczyłam podobną na tumblrze, a ta od razu skradła moje serce. Jest lekka i oversize'owa, więc można ją nosić na wiele sposobów, szczególnie latem. Myślę, że na zdjęciach zobaczycie ją jeszcze nie raz. Na szyi standardowo przewiązałam bandankę i założyłam okrągłe okulary, które tak strasznie mi się podobają, że najchętniej nosiłabym je codziennie.
Tak ubrana byłam gotowa na spędzenie miłego dnia z rodziną. Jadąc w odwiedziny do cioci zatrzymaliśmy się na chwilę na plaży, a mój młodszy brat kolejny raz wykazał się robiąc mi zdjęcia. Jeśli tak dalej pójdzie zacznę namawiać go, żeby został fotografem, haha.

Dopiero teraz zorientowałam się, że to pierwszy raz, gdy możecie zobaczyć moje nowe sombre w pełnej okazałości! No, może nie takie nowe, bo robiłam je na początku czerwca, ale przez moją nieobecność nie zdążyłam Wam pokazać. Mnie się moje włosy bardzo podobają, po mimo tego, że nie zawsze układają się tak, jakbym chciała. Ostatnio nawet pomyślałam, że chciałabym je trochę podciąć, bo wolę siebie w krótszych włosach, ale doszłam do wniosku, że szkoda mi tych blond końcówek, na które tak długo namawiałam moją mamę. 






koszula - H&M| shorty - H&M| czapka - Nike| bandana - Primark| okulary - Primark|
xoxo, Wasza Koni




You Might Also Like

12 komentarzy

  1. Najpiękniejsza dziołcha świata <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię takie koszule :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna koszula ! uwielbiam takie zestawienia <3

    zapraszam na mój blog : www.kateezach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wszystko co w paski, więc kupiłaś mnie tym lookiem ;) Świetnie wyglądasz!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne okulary i koszula ;) ja też uwielbiam rzeczy w paski!
    Zapraszam na nową notkę, MAI BLOG
    Jeśli ci się u mnie spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Mój blog
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! :) Strasznie podobają mi się Twoje spodenki :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna koszula! ^^

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia,
    Koszula jest fantastyczna! ;)
    Mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  11. Super masz włosy :) piękna ta koszula!

    http://cllaudizzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń