VALENTINE'S DAY LOOK

18:16


Już niedługo walentynki, w sklepach pojawia się coraz więcej pluszaków, kwiatów i słodyczy z motywem serc. Z tej okazji przygotowałam dla was taki walentynkowy look. Ja nie mam drugiej połówki, ale nie stoi to na przeszkodzie w wystrojeniu się, Przecież mogę wyglądać ładnie sama dla siebie. A jakie mam plany na ten dzień? Moje ferie niestety będą już tylko wspomnieniem, więc pewnie spędzę wieczór czytając lekturę lub próbując wyliczyć zadania z matematyki (choć pierwsza opcja bardziej do mnie przemawia).
Mam na sobie czarną satynową koszulę, którą udało mi się dorwać na wyprzedażach i jestem z niej w stu procentach zadowolona! Do tego biała spódniczka, która może i jest trochę letnia, ale żyję w nadziei, że dzięki niej uda mi się przyspieszyć nadejście wiosny. I do tego mój ulubiony dodatek w ostatnim czasie, czyli okrągłe kolczyki, nie wiem jak Wy, ale ja je uwielbiam!


 |koszula - H&M| spódniczka - Primark| bomberka - Stradivarius| buty - H&M| kolczyki - Stradivarius|                                                                                 Jak spędzacie Walentynki?
                                                                                 Do zobaczenia w następnym poście!
xoxo, Wasza Koni

You Might Also Like

12 komentarzy

  1. świetne masz włosy! Loczki bardzo efektowne, a ty wyglądasz niesamowicie uroczo. Świetny walentynkowy komplet! Obserwuję :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka skradła moje serce:D Uwielbiam bomberki a różowa jest prześliczna!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz! :D Spódniczka jest boska <3

    Obserwuję i liczę na rewanż :D UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie, bardzo podoba mi się cała stylizacja :) Kurtka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja! :) Pozdrawiam serdecznie i obserwuję :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna dziewczęca i lekka stylizacja! Na walentynki w sam raz.
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely outfit! I really like your bomber jacket!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bomberka i spódniczka ;)
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurtka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, moją uwagę bardziej przykuły chyba jednak Twoje włosy - są cudowne!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/ciy-mini-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten blog pod każdym aspektem jest bardzo ładny.Na pewno w przyszłości będę tutaj wracał.Jestem tego pewny.

    OdpowiedzUsuń